Skip to content

0816 – BREAK DANCE

1 mei 2012

donderdag 16 juni 2011 17:05 door François

15 reacties

Avatar van Glaswerk Glaswerk 16-06-2011 17:14

@François: Heb je nog remsporen weg moeten sjoppen?

Avatar van François Labarbe François 16-06-2011 17:23

Zouden er lui bij zijn die ’t in hun broek doen van angst? ;-)

Liefst sjop ik de hele kermis weg… maar, ja als tie er toch staat…

1/15 uit de hand Koko. Zou dat met een Canon ook lukken?

Avatar van Bregje Buitenwijk Bregje Buitenwijk 16-06-2011 22:26

ik vind dit weer een erg fraaie foto meneer L!
aanbevolen.

Avatar van François Labarbe François 16-06-2011 22:43

Dank u mevrouw BB. Ik zou hier eigenlijk niet meer feuteubloggen maar het wordt wel erg saai hier op het VK-weblog dus wilde ik er maar eens wat kleur in brengen

Avatar van Glaswerk Glaswerk 16-06-2011 22:51

@François:
1/15 uit de hand Koko. Zou dat met een Canon ook lukken?

Viezerik.
Wij van Canon doen nooit 1/15 uit de hand ;-P

Ik wist ’t wel, als mannen een fez gaan dragen…

Avatar van François Labarbe François 16-06-2011 23:21

Ook geen vibratiereductie Koko?

 Reine jRagolo 16-06-2011 23:50

Kun je de sluiter ook nog langer open laten staan?

Avatar van Glaswerk Glaswerk 16-06-2011 23:57

@François: Met de 24-105mm met beeldstabilisatie lukt het me nog redelijk goed om tot 1/8s uit de hand te schieten. Maar zonder IS houdt het verhaal voor wat betreft scherpte bij mij toch wel op rond de 1/60s.

Bijvoorbeeld de bovenste foto in www.wordpix.nl/glaswerk/2011/0… is op 1/40s met IS geschoten. Dat had ik zonder IS echt niet getrokken. Dus ook niet onder goddelijk toezicht ;-)

Avatar van François Labarbe François 17-06-2011 12:38

Zekers k.Reintje. Aan het wieltje draaiend kom ik tot 30 sec, dat zal ook nog wel langer kunnen maar dan moet ik het instructieboekje gaan raadplegen (en daar heb ik geen zin in)

Ze komen heel goed door bij 1/40 Koko. Eventueel nog een paar pixels slim scherpen maar dat is niet strikt nodig.
Het meesjouwen van een statief is het enige alternatief maar dat ben ik toch wel afgeleerd, zelfs de monopod laat ik eigenlijk altijd thuis.

 marg 17-06-2011 14:33

marg = stalker margreet en de bijzit van stalker Kruzdlo

Onzin schrijf je: het wordt wel erg saai hier op het VK-weblog dus wilde ik er maar eens wat kleur in brengen.Een simpel feuteutje met reacties waarvan ik denk dat het allemaal liefhebbers van amateurfotografie zijn

Avatar van François Labarbe François 17-06-2011 15:05

Kom je weer stalken tante Greet?

Avatar van Annelies Annelies 17-06-2011 18:03

Prachtige kleuren; vroeger zat er aan elk wagentje een touw en moest je het wagentje heen en weer trekken zodat je vanzelf kleuren zag…’t is me wat..*-*

Avatar van François Labarbe François 17-06-2011 19:24

Ja, inderdaad nu je ’t zegt herinner ik me dat ook. Maar ik heb er nooit ingezeten, ik ben niet zo’n kermisganger.
Leuk hè, al die kleurtjes? (vooral op het origineel). Ben jij ook een liefhebber van amateurfotografie?

Avatar van Appelvrouw Appelvrouw 18-06-2011 13:07

De bakjes breken de dans!
Bedankt voor de kleur.
Is het elders dan beter dan hier?

Avatar van Annelies Annelies 18-06-2011 20:10

François; ‘ Ben jij ook een liefhebber van amateurfotografie?’… Denk dat deze opmerking voor de dame boven je bedoeld is….maar ja, ik heb inderdaad altijd een cameraatje bij me, ben alleen een redelijke chaoot in het ‘filen’ op de PC…dus niet zo georganiseerd als jij!

Geef een reactie

Geef een reactie

