Skip to content

0579 – Geen gezeik! Iedere rare vogel zijn eigen hut!

29 mei 2011

zondag 7 juni 2009 15:24

Bent u zelf een rare vogel? Maak uw keuze en laat me het weten… kan ik ook weer eens lachen :(

A29052009SP560UZ

24reacties  
fred van der wal 07-06-2009 15:29
Geef mij maar die rechtsboven met Koek
François 07-06-2009 15:37
Heel goede keuze Fred. Het is een dubbele etagewoning met veel ruimte… je kan je atelier alsmede je amant er in inrichten en een vrij uitzicht aan de voorkant is gegarandeerd
Johan HvD 07-06-2009 15:57
Ah ja, op die dubbele etagewoning viel mijn keuze ook al, maar om nu 24x per dag die koek te moeten aanhoren, daar zie ik een zwaar heufd in, mijnheer François. De linkse dubbele etagewoning zonder schreeuwlelijk lijkt mij geschikter… ;-)
Ik zal tevens enige pijlen werpen.

Overigens, kent u De Messenwerper?
En, waar is de Zuster (Zoë) gebleven? Ik zie haar niet meer. Of weet u het ook niet?

François 07-06-2009 16:03
Dank u zeer voor de pijlen mijnheer Johan. Het is dan ook een prachtfeuteu die niet scheef staat.
De keuze lijkt me ook een juiste… een flinke woning met ruimte voor uw RariteitenCabinet der Verzamelingen
Bregje Buitenwijk 07-06-2009 16:30
doet u mij dat kleintje met delfts blauwe tegeltjes maar. en omdat het zo klein is wil ik graag dat grijze terrasje ernaast ook hebben. Dan kan ik lekker buiten fluiten zal ik maar zeggen.

Johan, Zoë is Bregje geworden. De zuster is in ruste.

François 07-06-2009 16:49
Mooie keuze Bregje want die tegeltjes zijn echt antiek met aan de binnenkant allemaal leerzame spreuken.

Ik ken verschillende messentrekkers/werpers, mijnheer Johan. Meis de Sijp ? uit Os en zo… maar daar blijf ik liever op werpafstand vandaan

Tja… wat een verrassing die Brechtje, wie had dat nou gedacht ;)

Motek….tussen hemel en aarde… 07-06-2009 17:50
mij hok je niet :-)
Ate Zwart 07-06-2009 18:04
Als liefhebber van koek, ga ik voor rechtsboven.
beus 07-06-2009 19:09
Ik ga voor een plat dak.
kuifje simon 07-06-2009 19:14
Ik zie er geen gat in …..
Satuka 07-06-2009 20:45
alleen voor rare vogels ;)?
François 07-06-2009 21:34
Ook niet die fraaie kleine witte villa in het midden, Motek?

Tja, Ate… dat kan, maar daar is Fred van de Wal al ingetrokken met zijn amant. Je ziet er wel wild uit maar Fred is met al zijn karate wellicht nog wilder… ik zou dus een andere kiezen als ik jou was. Hoewel… ik heb er nog wel 1 maar die moet nog wat opgeknapt worden en die komt ook ietsjes duurder.

Plat dak? Hebbuh wuh niet… tss… plat dak… die wil een plat dak en dat in de zomer… tsss

We maken gaten op maat met de vierkantegatenboor mijnheer kuifje… roept u maar… waar moeten we die bij u aanbrengen?

Ook aardige en lieve vogels hoor Satuka (dus geen kippen zoals kakelstra etc) ;)

Johan HvD 07-06-2009 21:52
Kakelstra…? Hahaha, ach ja, kakelende stra’s zijn nu eenmaal geen strobalen.

Ik zal voor u, mijnheer François, eens de Messenwerper gaan opzoeken. Neen niet Meis de Sijp uit Os, een andere, voormalige gerechtelijke hooggeplaatste jurist, die graag messen sleep en deze alle richtingen uit wierp…
U dient maar op te passen wanneer u eerdaags nabij één of ander Justitieel Hof schrijdt…

En ja, het Vogelenhuis past wel in het RariteitenCabinet, of andersom… ;-)
En nu ga ik even bij mevrouw Buitenhuis op bezoek. Wellicht heeft zij nog een Oude Floryn klaar staan.

François 07-06-2009 22:03
Ik heb ‘m aan de groep toegevoegd mijnheer Johan speciaal om de groep wat extra diepte te geven (met name ook omdat een aantal VK-bloggers er domicilie heeft gekozen en dat is al raar genoeg ;))

Bregje heeft altijd wel wat onder de kurk mijnheer Johan ;)

Jacob Hesseling 07-06-2009 22:40
is mis zo’n tirol koekoekshuisje
Thera 07-06-2009 22:45
’t Is me allemaal veel te klein Francois. Ik opteer voor een ruime villa aan de Middelandse Zee en kom dus de volgende keer wel weer bij je aanvliegen.
Satuka 07-06-2009 23:16
François: ;))). Doet u mij dan maar zo’n rooie dubbeldekker graag.
R. Kruzdlo 07-06-2009 23:21
Ik neem 2 kilo springstof mee kan dat ook.

Deo

François 08-06-2009 08:35
Zolang ik niet weet of Tirol nou bij Italië of bij Oostenrijk hoort heb ik alle diplomatieke verbindingen met die Lederhosen verbroken Jacob ;)

Een ruime villa aan de Middellandse Zee… mmm… ik moet er ergens een paar van hebben liggen Thera

1 rooie dubbeldekker, 1 voor die dame daar met al die ogen… verkocht!

2 kilo? is dat niet wat weinig? neem voor alle zekerheid een kilo’tje extra mee ;)

Johan HvD 08-06-2009 10:31
Ah, ziet! De Vogelenonderkomens, alwaar menig bloggeriaanse deelnemer zich in placht te verschuilen, heeft plaats genomen in het RCV…
Nu is het zaak een rek Leederhosen neer te zetten, alwaar de liefhebber zich aan kan verslingeren.
Olga Lowina dient terug te keren om haar Tiroler Joelkunst te berde te brengen.
(Joelkunst is meestal Jodelelahiehie en Jodelahiejo, wanneer u bijvoorbeeld beklemd raakt tijdens een fietstocht, of iets dergelijks…:-)
jeetjemina 08-06-2009 11:50
Die middelste, die witte,
doe die maar!
kan ik ‘m zelf nog bedroedelen!
gr eva
François 08-06-2009 12:39
Aha, mijnheer Johan… in het RCV hè? Haha, dacht ik het niet… mmm… wat betekent dat eigenlijk?
Een lederhose bezit ik niet maar lui die zo’n ding dragen slaan zich zelf vaak op het achterwerk terwijl ze er een dansje bij maken. Vaak dragen ze een hoedje met een gemsenveertje en eigengebreide kniekousen. Dragers van zo’n L-hose behoren tot de orde der Dikbuikigen. Indien in Holland woonachtig dragen ze er klompen bij… heel apart.
Joelkunst is in Nederland verboden dacht ik.

Die witte is fraai Eva, en je kan hem als koekoeksklok bedroedelen (dan weet je wel hoe laat ’t is)

R. Kruzdlo 08-06-2009 14:20
Ha ha mooi antwoord

Groet

fred van der wal 12-06-2009 13:32
Het huis was te klein
Mijn amant moet ook een atteljee hebben
Ojee!  
Geef een reactie

Geef een reactie

