Skip to content

0504 – Mijn Roots liggen in Italië en Portugal

27 april 2011

Geplaatst op 04-01-2009 17:45

Rome

Lissabon

Labarbe Jr stuurde mij deze feuteu’s met de mededeling dat hij het voorvaderlijk huis of huizen van de Labarbe’s had terug gevonden. Deze opnamen bewijzen loepzuiver dat onze roots niet in Frankrijk liggen.
De naamsverwantschap op de eerste plaat uit Rome kan natuurlijk geen toeval meer zijn… van de tweede feuteu ben ik wat minder zeker maar het argument dat het daar net zo’n zooi was als op mijn kamer is natuurlijk ook weer redelijk overtuigend.

Feuteu’s: Labarbe Jr (Canon Powershot)

 
 11 aanbevelingen
 10 reacties
 

Bovenkant formulier

Maria-Dolores / 04-01-2009 17:55
oh, ik dacht altijd dat die barbiere er juist was om labarbe weg te halen
 
François / 04-01-2009 17:57
Daarom wonen wij daar ook niet meer, Maria ;-)
 
Labarbe Jr. / 04-01-2009 18:04
Die feuteu van Lissabon lijkt inderdaad als twee druppels op je kamer in Iteration of the Great Eastern. Dus dat wij daar onze roots hebben is idd plausibel.

Mbt Eastern (zie vorige bijdrage): dit betekent niet “Pasen”. Dit zou verwarring omtrent onze roots kunnen veroorzaken, dwz, Baron Esterhazy is ook niet de grootvader van de paashaas.

 
François / 04-01-2009 18:07
Zo is dat… wij zijn eigenlijk allemaal intellectuelen in de familie
 
Zoë / 04-01-2009 18:23
Maak jij er een zooitje van thuis? Dat is niet goed voor je karma!
 
François / 04-01-2009 20:26
Karma…volgens de leer van de zielsverhuizing in het hindoeïsme en boeddhisme het geheel van goede en slechte daden en gedachten tijdens het aardse bestaan, dat iemands latere existenties mede bepaalt…
Dat wordt niets met mijn latere existenties… ook die zielsverhuizing zie ik niet zo zitten… veel te vermoeiend.
Ging Geert-Jan Bogaerts niet aan zielsveruizing doen, of hoe zat dat ook alweer?
 
Zoë / 04-01-2009 21:39
François, ik moet ook niet aan een zielsverhuizing denken. Ben al zo vaak verhuisd in mijn leven. Dat ging elke keer met mijn ziel onder mij arm dus ken je nagaan hoe dat is als mijn ziel moet verhuizen. dat gaat niet lukken volgens mij.
Geen idee wat de chef gaat doen met dit blog. ik blog gewoon door. Ga de komende tijd maar eens lekker veel Libelleblogjes maken. Er gaat niks boven de Libelle:)
 
François / 04-01-2009 21:49
Mmmm… gegrilde Libelle’s met knoflook en een uitje…
 
Zoë / 04-01-2009 21:55
saté van Libelle’s met pindasaus. Ook een toppertje!
 
Johan HvD / 04-01-2009 22:40
Ah, La Barbere de Sevilla, rechtstreeks met de scooter de scheerstoel in…
Vandaar dat jullie gevlucht zijn, terwijl de Paashaas om de hoek kwam kijken, mijnheer Labarbe sr en jr!
Paulus, Eucalypta, Ka Kras, Oehoeboeroe en Salomo groeten u, smakkend van een dikke beuterham vette pienutbeuter, midden in de chaos van uw wanordelijk verblijf.
Geef een reactie

Geef een reactie

